360 grader analyse leder- og virksomhed

360 grader

360 grader hjælper dig med at styrke din performanceudvikling, og samtidig øge tilfredshed og arbejdsglæde.

360 grader sætter fokus på styrker og identificerer ’blind spots’

360 grader afdækker personens aktuelle performance og potentiale

360 grader giver inspiration handlingsplan

360 graders evaluering betyder at præstationer og udviklingspotentiale vurderes fra flere vinkler. Virksomheden og medarbejdernes præstationer og udviklingspotentiale vurderes fra flere vinkler.

  • Chefevaluering 
  • Lederevaluering 
  • Medarbejderevaluering
  • Selvevaluering

Proces

360 Graders Evaluering betyder, at alle ansatte kan få feedback på deres præstationer fra nærmeste leder, kolleger, kunder, team-medlemmer og andre afdelinger.

Proces

  1. opstartsmøde hvor fokusområder defineres (der udvælges 12-16 områder)
  2. Deltagere modtager link
  3. Personlig feedback på individuel rapport
  4. Lederfeedback og teamrapport


Udbytte

Hvornår er 360 grader en god idé?

  • Præstation og udviklingspotentiale skal vurderes fra flere vinkler
  • Når der er brug for udvikling
  • Kompetenceudvikling – identificere hvilke kernekompetencer der er nødvendige
  • Sætte fokus på internt samarbejde og arbejdsklima
  • Kundeorientering (skabe mere værdi for kunder)
  • Behov for kvalitetsforbedringer
  • Fokus på medarbejderudvikling og talenter
  • Teambuilding, og sammensætning af teams
  • Lederudvikling – værdifuld feedback til egen og virksomhedens udvikling
  • Giver helhedsbillede for alle

360 grader giver input, ros, anerkendelse, samt sætter fokus på styrker og udviklingsområde. 360 giver konkret og ærlig feedback med både evaluering efter 1-10 skala og tekst

Hør om 360 grader med Changemovers